Strona prawna
Mam zamiar po powrocie z saksow w Holandii, kupic malucha zrobic instalacje do pirolizy, zainstalowac ja na miejscu tylnych siedzen, coby nie wzbudzac zbytniegoo zailteresowania drogowki (lepeij byloby przykrecic pirolizytery do tylnego zdezaka.
Moze ma ktos pomysl jak konstrukcyjnie ograniczyc szybkolsc "malucha' do 25 km / godz??
Moze ma ktos pomysl jak konstrukcyjnie ograniczyc szybkolsc "malucha' do 25 km / godz??
Interesują Cię alternatywne paliwa i odnawialne źródła energii? Na pewno zaciekawią Cię też przygotowania na trudne czasy (tzw. nowoczesny survival)
Witaj odnalazłem linka do tego "odkrywcy"
sądzę że warto wkleić same zdjęcia szczególnie to z rowerkiem!
http://www.odkrywca.pl/gaz-na-holzgas-, ... tml#163506
Pozdr. GW
sądzę że warto wkleić same zdjęcia szczególnie to z rowerkiem!
http://www.odkrywca.pl/gaz-na-holzgas-, ... tml#163506
Pozdr. GW
życzę powodzenia, to raczej podchodzi pod nagrodę darwina. lepiej kupić jakiegoś pick-upa ich konstrukcja jest do tego wręcz idealna i jest miejsce na przewożenie zapasu drewna, poza tym każdy znajdzie coś w intesującej go cenie, od poloneza trucka za 1000zł w gorę, ja bym polecał suzuki samurai 1.0 lub 1.3 cena przystepna przy tej pojemności OC do przełknięcia, silniki bardzo odporne, a i w terenie fajnie jeździ, w zasadzie najwyższa półka.zainstalowac ja na miejscu tylnych siedzen
rejestracja jako wolnobieżnego do jakieś nieporozumienie, przecież tym się nie da bujać do roboty 10km tylko raczej na dłuższą trasę, a jaka jest ekonomia jazdy powiedzmy nad morze 20km/h, przecież drewna to spali więcej niż jakiś szrot wart 500zł LPG, i tym drugim trasę pokonasz w dzień nie tydzień.
przeszedłem się do wydziału komunikacji UM w Rzeszowie, nikt nie potrafił udzielić mi informacji bo rejestrowali tylko benzyne, benzyne+LPG, benzyne+CNG, diesel i elektryczne, umówiono mnie na pogadanke z dyrektorem, dowiedziałem się żeby najlepiej pisać o interpretacje do ministerstwa, ale najprawdopodobniej trzeba zrobić dodatkowe badanie techniczne (określenie masy, emisji spalin itp) po czym uzyskać homologacje czy coś takiego (jak przy przyczepie własnej konstrukcji), choć to czy w DR w rubryce jako paliwo wpiszą "drewno", "gaz drzewny", "gaz generatorowy" itp raczej zależy od interpretacji z ministerstwa bo póki co w polsce nie zarejestrowano takiego samochodu. Byli pozytywnie nastawieni, gdybym im pokazał że mam to auto fizycznie raczej sami by się postarali o interpretację itp, zyczyli powodzenia gdybym sie podjął konstrukcji.
Tarpany - może się znajdzie gdzieś jakiś okaz ... no i nasze poczciwe Żuki. Możliwości jest sporo.lepiej kupić jakiegoś pick-upa ich konstrukcja jest do tego wręcz idealna i jest miejsce na przewożenie zapasu drewna, poza tym każdy znajdzie coś w intesującej go cenie, od poloneza trucka za 1000zł w gorę
maszakow
...A mój Jumper już nie pali - bo go ukradli ...
...A mój Jumper już nie pali - bo go ukradli ...
miałem styczność ze służbowym żukiem, najlepsza była 3-biegowa skrzynia i wsteczny tam gdzie normalnie jest jedynka, nie jeden chcąc szybko ruszyć na światłach przywalił w stojące za nim auto nie wiem ale wydaje mi sie że tam był silnik dolnozaworowy, poza tym porażkowa awaryjność i zużycie paliwa, jak już coś przerabiać to 8-mio zaworowy OHC, łatwo zeszlifować głowice o kilka mm (nie będzie jeździł na benzynie, ale na gazie osiągnie sensowną moc i sprawność) i starczy mocniej pasek naciagnąć ewentualnie większe kołko naciągowe załozyć. Dolnozaworowe to historia, 16v DOHC nie zeszlifujesz praktycznie nic bo zgarniesz bok gniazda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 3 gości