Silnik na benzynce działa tak jak powinien, cieszy mnie to oczywiście, choć to żadne osiągnięcie, ale podczas prób na biegu luzem można było już zaobserwować (usłyszeć) jakość wyciszenia komory i układu wydechowego.
Opłaciła sie moja praca w budowę tej komory, bo na zewnątrz słychać tylko cichy pomruk pracującego na dość dużych obrotach silnika i z odległości drogi (15m) trzeba się przysłuchać aby usłyszeć jego pracę, pomimo jeszcze nie uszczelnionych drzwi wejściowych. (szczeliny po 8mm)
Układ wydechowy zrobiony z 3 używanych tłumików też sobie nieźle radzi i wg mnie nic mu więcej nie brakuje

Wyszedł jeden minus - lekko skrzywiona oś o średnicy 48 mm samego silnika indukcyjnego (wcześniej tego nie zauważyłem)

coś z tym trzeba zrobić bo przy przedłużeniu do sprzęgła to się zwiększa i pomimo sprzęgła gumowego powoduje lekkie wibracje skrzyni biegów, teraz jest ok ale obawiam sie przy obciążeniu.
Na duży plus zasługuje amortyzacja drgań, na budynek nic sie nie przenosi dużo pracy to kosztowało ale sie opłaciło.
