Turbo 2kW

SP5GMV
Doświadczony
Posty:174
Rejestracja:27 lis 2006, 00:54
Lokalizacja:Wa-wa, Cz-wa

Postautor: SP5GMV » 06 kwie 2007, 09:02

Akonrad
dodatkowe powietrze /tak się buduje turbinowe silniki dwuprzepływowe/ ostatecznie ciąg /moc/ zależy od masy i prędkości wypływających gazów, te pare-dziesiąt procent zimnego powietrza, cudownie wpływa na sprawność maszyny

SP5GMV
Doświadczony
Posty:174
Rejestracja:27 lis 2006, 00:54
Lokalizacja:Wa-wa, Cz-wa

Postautor: SP5GMV » 06 kwie 2007, 09:10

A swoją drogą radziłbym się zainteresować turbogeneratorami używanymi na parowozach. Może jeszcze gdzieś by się znalazły, ja taki kupiłem za flaszkę w byłej parowozowni w S.

SP5GMV
Doświadczony
Posty:174
Rejestracja:27 lis 2006, 00:54
Lokalizacja:Wa-wa, Cz-wa

Postautor: SP5GMV » 23 cze 2007, 20:40

Tak ma kolega racje, pracuje na parze odlotowej, ale od czegoś trzeba zacząć . Nie zgadzam się że skraplanie pary w "kondensatorze" powoduje dodatkowe straty, kłopoty TAK , Ostatecznie można wszystko grzać na "wolnym ogniu" i po kłopocie!!!!!

Ankot
Doświadczony
Posty:1584
Rejestracja:11 kwie 2006, 14:02
Lokalizacja:"kleryków"

Postautor: Ankot » 25 cze 2007, 08:16

....na tym wolnym ogniu proponuję jeszcze kiełbaski - nie ma to jak dobra imprezka :lol: :lol: :lol: :lol:
A tak na powaznie - jaką moc ma taki turbogeneratorek parowozowy ?

SP5GMV
Doświadczony
Posty:174
Rejestracja:27 lis 2006, 00:54
Lokalizacja:Wa-wa, Cz-wa

Postautor: SP5GMV » 07 lip 2007, 08:18

Ankot raczej niewielką ok 300-500Watt, literaturę na ten temat przesłałem kilka dni temu do Kol. Dacio tak, że tylko ON jest w tej chwili "rabinem"
Pozdrawiam

SP5GMV
Doświadczony
Posty:174
Rejestracja:27 lis 2006, 00:54
Lokalizacja:Wa-wa, Cz-wa

Postautor: SP5GMV » 07 lip 2007, 08:21

Ale co do mocy to mogę się bardzo, bardzo mylić może być dużo większa !!!!


Wróć do „Stacjonarne małej mocy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 69 gości