Poniżej wklejam zdjęcia zgazowarki Ankota, o której można poczytać w wątku Kogenerator o mocy Pe/Pc = 45/45kW zasilany Holzgazem.
Komentarze na temat fotografii proszę umieszczać w tymże wątku. Nad każdym zdjęciem opis, zarówno opis jak i zdjęcia pochodzą od Ankota.
Generator (silnik asynchron 75kW/1460 obr)
Silnik na ramie i kawałek Ankota w waciakach.
Silnik raz jeszcze.
Fragment podajnika (kołnierz od strony zgazowarki) w trakcie spawania.
Podajnik - prawie skończony, bez izolacji termicznej i napędu.
Na pierwszym planie podajnik, w głębi bateria filtrów cykloidalnych (3 szt. w szeregu).
Kolumna bez izolacji zewnętrznej w swoim docelowym pomieszczeniu (brak jeszcze "czapki").
Zdjecia zgazowarki Ankota
Interesują Cię alternatywne paliwa i odnawialne źródła energii? Na pewno zaciekawią Cię też przygotowania na trudne czasy (tzw. nowoczesny survival)
Ciąg dalszy zdjęć...
Od góry: komora karbonizatu z rurą do odpopielania, wnętrze zgazowarki.
Od góry: górna część karbonizatora - po przeciwległej stronie widać "dziurę" odpopielacza, wnętrze komory - widać wejście podajnika.
Od góry: częściowo zmontowana kolumna na podwoziu (zdjęcia z różnych stron). Sterczące druty to wyprowadzenia grzałek podgrzewacza rozruchowego.
Od góry: komora karbonizatu z rurą do odpopielania, wnętrze zgazowarki.
Od góry: górna część karbonizatora - po przeciwległej stronie widać "dziurę" odpopielacza, wnętrze komory - widać wejście podajnika.
Od góry: częściowo zmontowana kolumna na podwoziu (zdjęcia z różnych stron). Sterczące druty to wyprowadzenia grzałek podgrzewacza rozruchowego.
Interesują Cię alternatywne paliwa i odnawialne źródła energii? Na pewno zaciekawią Cię też przygotowania na trudne czasy (tzw. nowoczesny survival)
Ciąg dalszy zdjęć.
Kawałek obwodu chłodzenia silnika.
Rozdzielnia.
Rozdzielnia.
Kawałek obwodu chłodzenia silnika.
Rozdzielnia.
Rozdzielnia.
Interesują Cię alternatywne paliwa i odnawialne źródła energii? Na pewno zaciekawią Cię też przygotowania na trudne czasy (tzw. nowoczesny survival)
Fragment rozdzielni. Na drzwiach widoczne wskaźniki kontrolne silnika, termometry cyfrowe, 2 regulatory prędkości obrotowej wentylatorów (te małe białe kwadraciki).
W wolnej dziurze znajdzie się licznik motogodzin pracy silnika.
Ankot bije pokłony zgazowarce, może da się przebłagać Jaśnie Pan Zrąbek i zacznie się przesuwać jak należy...
Ta "trumna" to izolacja dźwiękowa i cieplna silnika w postaci twardych płyt z wełny mineralnej.
Sprzęg silnika z generatorem, poniżej skrzynka z akumulatorem. Obok skrzynka z obwodami elektrycznymi. Ta czarna taśma to płaski kabel
sterowniczy 18x0,75 - do podłączenia obwodów sterowania z rozdzielnią
główną.
Silnik z przodu. Obudowy koślawe, bo jeszcze nie poskręcane. Z osprzętu silnika pozostała pompa wody i alternator, napędzane paskiem wieloklinowym.
Podstawa zgazowarki na jednym z etapów przeróbek jej kształtu.
Jak wyżej, kolejny etap.
Ankot i kawałek rozdzielni.
W wolnej dziurze znajdzie się licznik motogodzin pracy silnika.
Ankot bije pokłony zgazowarce, może da się przebłagać Jaśnie Pan Zrąbek i zacznie się przesuwać jak należy...
Ta "trumna" to izolacja dźwiękowa i cieplna silnika w postaci twardych płyt z wełny mineralnej.
Sprzęg silnika z generatorem, poniżej skrzynka z akumulatorem. Obok skrzynka z obwodami elektrycznymi. Ta czarna taśma to płaski kabel
sterowniczy 18x0,75 - do podłączenia obwodów sterowania z rozdzielnią
główną.
Silnik z przodu. Obudowy koślawe, bo jeszcze nie poskręcane. Z osprzętu silnika pozostała pompa wody i alternator, napędzane paskiem wieloklinowym.
Podstawa zgazowarki na jednym z etapów przeróbek jej kształtu.
Jak wyżej, kolejny etap.
Ankot i kawałek rozdzielni.
Interesują Cię alternatywne paliwa i odnawialne źródła energii? Na pewno zaciekawią Cię też przygotowania na trudne czasy (tzw. nowoczesny survival)
Wróć do „Stacjonarne małej mocy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 23 gości