: 31 gru 2008, 09:11
Admin nikogo opieprzać nie będzie za udzielanie się na forum, chyba że to udzielanie się to bluzgi albo zakamuflowana reklama.
U mnie strona, którą podałeś kiepsko działa. Po otwarciu tej podstrony wyświetla się ikonka zepsutego obrazka a sam obrazek po wklejeniu adresu do przeglądarki też nie działa.
Jeśli zaś chodzi o dopasowanie zgazowarki do silnika, to jeśli ma ona pracować jako agregat prądotwórczy, postawiłbym na malucha. Tych silników jest mnóstwo na złomach, części są jeszcze bardzo łatwo dostępne.
Jeśli zaś miałby to być układ do produkcji energii elektrycznej i ciepła (czyli taka mała domowa elektrociepłownia), powinien to być silnik chłodzony wodą. Czyli raczej właśnie coś z dużego fiata / poloneza, cinquecento 700, albo maluch bis.
I myślę, że na pierwszy gazogenerator dobrze byłoby zbudować ten najprostszy, z beczki. Ewentualnie zamknąć go szczelną pokrywą i powietrze wprowadzić jedną lub kilkoma dyszami. I wstawić lepszy filtr / chłodnicę gazu, niż ta opisana w książce...
U mnie strona, którą podałeś kiepsko działa. Po otwarciu tej podstrony wyświetla się ikonka zepsutego obrazka a sam obrazek po wklejeniu adresu do przeglądarki też nie działa.
Jeśli zaś chodzi o dopasowanie zgazowarki do silnika, to jeśli ma ona pracować jako agregat prądotwórczy, postawiłbym na malucha. Tych silników jest mnóstwo na złomach, części są jeszcze bardzo łatwo dostępne.
Jeśli zaś miałby to być układ do produkcji energii elektrycznej i ciepła (czyli taka mała domowa elektrociepłownia), powinien to być silnik chłodzony wodą. Czyli raczej właśnie coś z dużego fiata / poloneza, cinquecento 700, albo maluch bis.
I myślę, że na pierwszy gazogenerator dobrze byłoby zbudować ten najprostszy, z beczki. Ewentualnie zamknąć go szczelną pokrywą i powietrze wprowadzić jedną lub kilkoma dyszami. I wstawić lepszy filtr / chłodnicę gazu, niż ta opisana w książce...