Eslektrozawory od instalacji LPG samochodowej, marki LEVATO (na allegro tez takie są-takie niebieskie) kroćce maja chyba ze 4mm, ale daja sobie radę. Tylko ja je sprawdzałem przy kupnie, po pierwsze czy jak podepniesz do prostownika/akumulatora to stuknie i otworzy, po drugie załorzyłem na gumową rurkę od butli gazowej, zabezpieczyłem opaską, i sprawdziłem zapalniczką czy nie przepuszczają. Innaczej może się okazać potem że jeździsz na mieszance
Witam
Niewiem ? Moze nie mam racji ?
Jak wyglada wytrzymalosc termiczna tych zaworow, no i srednica kroccow tez pozostawia duzo do zyczenia.
Co do temperatury to powie ktos ze przeciez sa one przeznaczone do instalacji gazowych w samochodzie i tam elementy musza wytrzymac temperature 80°C. Zgoda ale to temperatura otoczenia pod maska i w normalnych warunkach pracy zaworu, jest on chlodzony przez przeplywajacy gaz. W instalacji na OR jest zupelnie odwrotnie ( przynajmniej u mnie ). Olej przeplywajacy przez zawor osiaga prawie 85°C, przed pompa dochodzi do 82°C, a powracajacy olej przekracza nawet granice 85°C.
Jezeli chodzi o srednice przeplywu w zaworach, to wszyscy zalecaja zwiekszyc srednice przedodow paliwowych do OR do minimum 10 mm, to zalozenie zaworow o takim malym przekroju jest chyba pomylka ? ALBO ?