: 16 gru 2009, 17:04
Kurek i Kamiński normalnie
Znalazłem cos takiego
http://www.seo.org.pl/f_publikacje_r.ph ... =17&id_c=4
Do 24% bez podgrzewania komory spalania
Poza tym predkośc gazów za turbiną zacznie gwałtownie maleć z racji zwiększenia ich gęstości spowodowanej spadkiem temperatury w wymienniku
Jakoś tak nie do końca widze kłopoty o których pisze stolec
Owszem nic łatwo nie przychodzi i trzeba by dużo czasu aby układ dopieścić
Podkreśle jeszcze raz
Z punktu widzenia praktyka jakim jestem, budowa układu pracującego na podcisnieniu to tylko szereg prostych doświadczeń
Budowa zaś użadzenia cisnieniowego to już wyzwanie na dużą skale - materiały, zabezpieczenia i koszty
Zainteresowałem rozwiazaniem znajomego z politechniki Gdańskiej
Być może podejmą wyzwanie
Do tej pory podobno pracowali nad rozwiazaniem kierowanym do dokmów jednorodzinnych, a opartym na oleju, freonie i 300 stopniach C - a la Włoski Turboden
Lis otrzymał ofertę przysłaną do mnie przez Talbotts
Na ich stronie jest prawie to samo, tyle że gorszej jakości zdjęcia
http://www.talbotts.co.uk/BG1000leaflet.pdf
Znalazłem cos takiego
http://www.seo.org.pl/f_publikacje_r.ph ... =17&id_c=4
Do 24% bez podgrzewania komory spalania
Poza tym predkośc gazów za turbiną zacznie gwałtownie maleć z racji zwiększenia ich gęstości spowodowanej spadkiem temperatury w wymienniku
Jakoś tak nie do końca widze kłopoty o których pisze stolec
Owszem nic łatwo nie przychodzi i trzeba by dużo czasu aby układ dopieścić
Podkreśle jeszcze raz
Z punktu widzenia praktyka jakim jestem, budowa układu pracującego na podcisnieniu to tylko szereg prostych doświadczeń
Budowa zaś użadzenia cisnieniowego to już wyzwanie na dużą skale - materiały, zabezpieczenia i koszty
Zainteresowałem rozwiazaniem znajomego z politechniki Gdańskiej
Być może podejmą wyzwanie
Do tej pory podobno pracowali nad rozwiazaniem kierowanym do dokmów jednorodzinnych, a opartym na oleju, freonie i 300 stopniach C - a la Włoski Turboden
Lis otrzymał ofertę przysłaną do mnie przez Talbotts
Na ich stronie jest prawie to samo, tyle że gorszej jakości zdjęcia
http://www.talbotts.co.uk/BG1000leaflet.pdf