Generator gazu wodnego do auta

lo9791
Zainteresowany
Posty: 5
Rejestracja: 25 sty 2014, 14:34

Re: Generator gazu wodnego do auta

Postautor: lo9791 » 28 lut 2014, 13:04

Mam pytanie. 1l wodoru ile to gazu wodorowego?

lo9791
Zainteresowany
Posty: 5
Rejestracja: 25 sty 2014, 14:34

Re: Generator gazu wodnego do auta

Postautor: lo9791 » 16 kwie 2014, 10:59

Ten cały wasz eksperyment to lipa. Jaki problem obciążyć agregat generatorem wodoru . Jak to zrobicie i wrzucicie film to uwierzę . Na razie to lipa lipa i jeszcze raz lipa. Udowodnijcie to a nie róbcie ludzi w h. Pokazujecie ścieme po to żeby generatory sprzedawać frajerom.

dcio
Doświadczony
Posty: 314
Rejestracja: 16 lis 2005, 00:41

Re: Generator gazu wodnego do auta

Postautor: dcio » 01 sty 2016, 20:09

1) wprowadzamy do cylindra tlen z wodorem,
2) zapalamy nastepuje eksplozja tlok w cylindrze wykonuje prace.
3) zamiast wypuszczac powstala pare wodna jak to sie dzieje w silniku Otto, czekamy az skropli sie para (przegrzana) do stanu cieczy zmniejszajac objetosc 3600 razy
4) tlok wciskany przez cisnienie atmosferyczne wykonuje znow prace jak w silniku atmosferycznym Papena (ktory pozniej udoskonalil Wat)..


W skrocie.
a) pomierzy tlokiem a cylindrem jest kropla wody i nic wiecej , zero powietrza.


b) np. metoda elektrolizy przetwarzamy krople wody na tlen i wodor. Powoduje to zwiekszenie objetosci i wypchniecie tloka, co da prace uzyteczna.
c) nastepnie nastepuje spalenie mieszanki, co spowoduje zwiekszenie objetosci co spowoduje wypchniecie tloka i wykonanie przez niego pracy uzytecznej.
d) odbieramy cieplo z cylindra wykorzystujac roznice tempetatur spalin tj powstalej pary wodnej (z 2 tys stopni C?) i otoczenia (20 stopni C) wykonujemy prace uzyteczna.
e) wskutek obnizenia temperatury pary wodnej nastepuje zmniejszenie objetosci spalin do objetosci kropli wody a wiec tlok pod wplywem cisnienia atmosferycznego bedzie wpychany do cylindra wykonujac prace uzyteczna. Otrzymujemy krople wody

f) chodzi o to, ze energia uzyskiwana w pkt b+c+d+e jest znaczacowieksza niz energia potrzebna do elektrolizy kropl iwody?


O to chodzi w tym generatorze?

Awatar użytkownika
Lis
Site Admin
Posty: 1758
Rejestracja: 24 gru 2003, 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Generator gazu wodnego do auta

Postautor: Lis » 04 sty 2016, 15:23

Moim zdaniem -- o wyciąganie pieniędzy od naiwnych, którzy nie znają praw fizyki, na sprzedawaniu różnych dziwacznych wynalazków, albo wiedzy, jak taki wynalazek zbudować.
Interesują Cię alternatywne paliwa i odnawialne źródła energii? Na pewno zaciekawią Cię też przygotowania na trudne czasy (tzw. nowoczesny survival) :!:

Ankot
Doświadczony
Posty: 1584
Rejestracja: 11 kwie 2006, 14:02
Lokalizacja: "kleryków"

Re: Generator gazu wodnego do auta

Postautor: Ankot » 07 sty 2016, 10:55

Stary temat który kiedyś uznałem za nie warty nawet rozpatrywania........
Ale - jest jedno "ale" które całą sprawę może postawić w nieco innym świetle i wskazać iż "to może działać".
W aplikacjach dla zespołów kogeneracyjnych odkryłem stare rozwiązanie które umożliwiało wydajniejszą pracę silnika na mieszankach skrajnie ubogich. Okazało się,że im mieszanka bardziej uboga tym sprawność silnika tłokowego jest wyższa ( proszę zauważyć ,że nie mówimy o mocy tylko sprawności). Do tego celu stosowało się nawet odmienne czujniki tlenu niż typowa sonda lambda która działa w warunkach "około stechiometrycznych" .Chodzi o mieszanki tak ubogie ,że ocierają się nieco powyżej granicy zapalności , i tutaj jest drobny haczyk - dla przesunięcia tejże granicy w kierunku jeszcze bardziej ubogiej(czyli podwyższenia sprawności)- stosuje się niewielki dodatek wodoru - ułamek procenta w stosunku do gazu palnego . Reasumując , być może ten niewielki dodatek wodoru do mieszanki palnej w silniku może powodować ,że silnik da się ustawić na mieszankę skrajnie ubogą - i tutaj może leżeć istota pomysłu HHO - pewnie autor rozwiązania nawet nie podejrzewał tego zjawiska . Oczywiście w "nowoczesnych silnikach" tego efektu nie da się prosto wykorzystać albowiem komputer i przede wszystkim sonda lambda............ nie pozwolą na tego typu ustawienia, wiec trzeba by wymienić soft i zastąpić lambdę innym czujnikiem. Być może jest to kierunek rozwoju hybryd - mały 20-25 kW agregat z silnikiem na skrajnie ubogą mieszankę + silniki elektryczne w kołach + nieduży akumulator jako bufor energii. Dlaczego tak ? - ano dlatego ,że tak naprawdę średniej klasy samochód zużywa na pokonanie 100km około 10 -17kWh energii, a czas kiedy dusimy gaz do podłogi jest minimalny do tego ile jeździmy - i tutaj przyda się elektryczny bufor w postaci akumulatora czy też superkondensatora który zapewni wysoką chwilową moc.Proszę zauważyć też ,że w lokomotywach spalinowych zastosowano od dawna napęd hybrydowy dla ominięcia skrzyń biegów i sprzęgieł - to nie przypadek.


Wróć do „Inne paliwa alternatywne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron